tisdag 20 mars 2012

Uppe med tuppen ger mycket gjort


Denna lediga förmiddag har det gått iväg CV:n och personliga brev på löpande band från min mail.
Hej å hå ja,
"skicka"-knappen har fått sig både en, två...och 13 törn denna morgon.
Men nu tror jag att det får vara nog för stunden.
Kan inte komma på fler företag att skicka till nu.

Har precis plockat fram min lilla röda cykel ur källaren och tagit mig vårens första tur.
Skönt var det,
tror jag ska försöka använda cykeln mer denna sommar än förut.
Är dock inget vidare fan av cykling,
varför vet jag inte...bara är så.

Mellis bestående av färsk ananas,
sen ska jag nog försöka få något annat vettigt gjort idag också.

Mitt flötiga hår skriker efter en dusch,
den lilla hög av disk jag hunnit med att skita ner vill bli ren,
och jag har visst en rutten julgran som töat fram precis utanför balkongdörren.

Sen vill nog bilen hämtas från verkstan någon gång i eftermiddag också.
Förhoppningsvis hel och redo att besiktas imorgon!

Tänk va grejs det finns att sysselsätta sig med bara man har lust. ^^


Inga kommentarer: