söndag 11 mars 2012

murare för känslorna

Dags att slå igen de små.
Ny vecka börjar,
sex stängningar på jobbet och en ledig Fredag.
En bil som både skulle behöva byta framhjulslager och få en rejäl service (Delarna ligger bara och väntar på lite assistans).

Har haft en underbar hängdag med Carro som avslutades med filmkikning med henne,
Och Sandra och Linda som tog sig en kvällstripp hit till bygden.
Mycket mycket trevligt! =)

Ikväll snurrar massvis med tankar i mitt huvud,
Jag skulle behöva skriva av mig, men verkar inte kunna det längre...
Ingenting vill liksom komma ut.
Inget vill bli så officiellt att det finns med här på bloggen.
Kanske lika bra det,
orkar inte slänga ur mig känslorna längre.
Har blivit lite rädd för det tror jag,
att blotta mig för mycket...
då har jag det hellre för mig själv vare sig det är bra för mig eller inte.
Bygger upp en mur, och där ska den stå.

Godnatt gott folk!

Inga kommentarer: