onsdag 21 mars 2012

Produktiv or what?

Tokken duktig brutta jag har vart idag!
Ja, det är ta mig fan nästan så jag trillar av stolen själv!


 
Allt "sånt-som-jag-egentligen-skulle-ha-slängt-för-länge-sedan-men-inte-orkat" som legat och skräpat här hemma är nu ett minne blott för lägenheten,
Audin har fått sig en ny parkeringslampa istället för den som tydligen var trasig,
den har blivit urplockad, torkad och dammsugen invändigt,
besiktad med blankt papper (KATSCHIIING!),
och fått sig en riktig vårtvätt.
(hjälpte mamma tvätta hennes mä!)

Katterna har fått en massa mat och kattsand hemhandlad,
och jag har fått (eller fått å fått..jag har KÖPT) mig nytt schampoo, balsam och...
(håll i dig nu mamma om du läser...)
Ett alldeles alldeles eget
VÅFFELJÄRN!
(så nu behöver jag inte längre låna ditt i en sisådär 3 år i stöten när du äntligen lyckats få tillbaka ditt.
Bra va?^^)

Här ska firas våffeldagen så det står härliga till , till helgen!

Matlådor inför de kommande två jobbdagarna står färdiggjorda på bänken,
trots att jag lyxade till det med sushimiddag i stora staden och inte behöver äta mer mat idag.
Ingen disk så långt ögat kan nå.
Jag är ren å fin,
lika så lägenheten som fått sig en dammtork och en dammsugning.

Jäddraranamma!
Nu har jag gjort mig förtjänt av en lugn kväll under filten i soffan,
mumsandes på några bitar färsk ananas och ett glas pärondryck.

OH YES!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken super-energi.....är det våren som gör det!!?