tisdag 13 mars 2012

Gåvor från pyramiderna

 Eller i alla fall från landet där de finns...

Mamsen och de båda systrarna (plus systers pojkvän och två av deras vänner) har precis kommit hem efter en vecka i Egypten...

(Vågar jag ens erkänna här varför självaste lillasyster jag inte var med???
 tvekis, men okej...
Jag ville INTE!
Varken ville lägga pengar på det, eller missa att jobba nu när jag väl jobbar heltid.
Solen och värmen kommer väl hit också, nångång ^^, var min tanke.
Wierd huh?
Icke då! )

Men ja,
de var i alla fall precis iväg på en härlig solsemester i värmen.
... och hade presenter med hem till mig när de kom hem! =D

"Nu får det banne mig vara slut på det tråkiga svarta som Sanna alltid använder", tänkte de när de shoppade (och jaa, jag är en svart människa, jag vet.^^)

Men jag älskar det jag fick!



Lila är det nya svarta,
säger Naannii och sitter hopkrupen i soffan med både halsduk och nya pjucks på sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

SNYGGASTE SNYGGT:)