fredag 16 mars 2012

Morgondagens

Ledighet tänker firas med:
(utan inbördes ordning)
  • Städning av denna för mig av okänd nerskitad lägenhet (vem va're? vem va de som skit'a?)
  • Diskning av diskberget som helt plötsligt ploppat upp i min diskho (Misstänker starkt att Carro smugglade in sin veckoranson av odiskade tallrikar, grytor och bestick under den tid hon var här...tack för den du!)
  • En promenix ute i det fina vädret (jag har beställt fint, så det är bara att hoppas på att väderguden hörde min bön)
  • En eventuell tripp till bilprovningen i grannkommunen (dock ej med min bil, den ska inte in förän nästa vecka...men man lär ju öve?)
  • Jobbletande på ams.se (...och troligtvis alla andra ställen man kanske kanske skulle kunna hitta ett heltidsjobb på. Vart finns närmaste bordell? ^^)
  • ...Och så avslutar vi ledigheten med en kväll sällskapsspel i goda vänners lag innan jag som bitter förlorare, av alla spelade spel, stänger mina små och laddar för ännu en jobbhelg. (Nog skulle jag kanske kunna vinna en omgång i alla fall...men tänker man negativt kan man ju bara bli positivt överraskad, huh?)
Vad ska ni göra denna Fredag?

Inga kommentarer: