fredag 30 april 2010

Sista April

Och så var det sista April!
Tiden går så fort att jag knappt hinner med,
men just nu, gör det inget...
Det är bara skönt att det knallar på!

Sista April, och kvällen bjuder på grillning och brasa med sötnötar av bästaste sort. Köttet ligger på tining och drickat ska snart kylas ner. Grillen ska fixas och lägenheten dammsugas.
Liten skotträdd vovve ska köras till farmor och farfar, så han slipper smällare och raketer överhuvudtaget i år.

Egentligen skulle vi väl kunna klara oss lika bra utan raketer??? Jag säger inte att jag inte tycker om dem, för det gör jag...men jag skulle hellre klara mig utan om jag visste att Djin slapp ligga under bordet och hyperventilera en hel kväll. ^^
Då känns raketer bara jävligt onödigt!

Som tur är kommer det alldeles säkert vara tyst och skönt hos farmor och farfar i skogen. Där vet jag att Djin absolut slipper vara rädd! :)

Annars då?
Jag ser fram emot kvällen, och tror den kommer bli riktigt skoj! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får en jättekul kväll önskar i Vangsviken.