fredag 23 april 2010

Rise and shine

Jag älskar att vakna så här tidigt!
Jobbet kallar inte förän halv 11, och jag har vart vaken sen 6.
Tycker om känslan av att inte behöva stressa, bara ligga och dra mig, sitta här och kuckilura lite.
Mysa under täcket i flera timmar!

Njuter av träningsvärken från gårdagens träning. Magen och låren gör sig påminda. Gönne!
Skönt att det händer nånting, trots att jag kände mig som en stor jäkla flodhäst när jag sprang.
Skulle nog inte ha gått ut så hårt kanske? Med träningsbältet och en två kilos hantel i varje hand? ^^ Höhö.
Men nu jävlar!

Fredag, och jag ser fram emot helgen.
Min älskade Mams fyller 50, och båda systrarna kommer hem!
Jobbar kväll idag, sen är jag ledig.
Hoppas att vädret håller i sig bara, det blir så mycket trevligare då :)

Frulle och Morgonpromenad next på schemat!
God morgon!

Inga kommentarer: