måndag 26 november 2012

två hjärnor är bättre än en

Blev ingen träning idag heller...
Efter att ha pratat julklappar mest hela dagen med en jobbarkompis var jag mer sugen på att börja knåpa julisar!
Tänk vad ideér man kan få fram bara man är två! =)
 
Känns som om jag har en humm om de flesta nu,
äntligen!
Där trilla poletten ner, så att säga!
 
Ibland (men verkligen bara ibland!) önskar jag att jag bodde närmare någon stad,
så jag hade kunnat ge mig ut i julklappshandeln på en gång och fyndat.
Fast i och för sig...
som det är nu kan jag ju lista ut precis vad jag ska köpa till alla,
INNAN jag tar en helmysig roadtrip till Karlstad/Örebro/Borlänge och blir klar på en enda dag.
Tjoffitjoff!
 
Har pysslat och donat under eftermiddagen,
nu är det "Pengarna på bordet" och minestronesoppa som gäller!
Mums!


Inga kommentarer: