söndag 25 november 2012

skruveliskruvela

Donat skoter hela dagen...

med svarta oljiga fingrar, hörselskydd och fula jäkla skyddsglasögon,
har jag sprungit runt där i garaget och lekt mulle mek på hög nivå.
Och som jag har skruvat, bankat och donat...

Det är ingen solskenshistoria med det där skruveriet kan jag tala om,
(åtminstone inte när en gröngöling som jag ska försöka mig på)
för jävlar vad jag har svurit och jävlats! :P

Men nu är det mesta gjort!
Lite mer knep å knåp så ska nog allt vara i sin ordning!

Tackar gudarna för att Rob hjälper, förklarar och står ut med mina säkert helt urdumma frågor,
annars hade det vart helkört!
Oerhört tacksam som sagt!

snart kan snön få komma...
men bara snart! ;)


1 kommentar:

Sarina sa...

Men snacka om ketchupeffekt här då! Först händer ingenting på flera veckor, och sen bara sprutar det inlägg :)
Jag som sitter framför datorn hela dagarna på jobbet, brukar bara surfa lite nån stund på helgen. Tar ju halva dan att läsa ikapp dina inlägg. Men det gör inget, det är bara kul!
Kul att det äntligen är skoter på gång! Nu fattas ju bara snön. Trodde först att ni hade snö därnere när du skrev om skoter, men såg sen att det inte var så. Här i Jämtland har vi typ gröna gräsmattor. Blir ledsen om det inte kommer snö till jul...