onsdag 21 november 2012

Sex lika i maxi yatzy

Har tillbringat kvällen hemma hos Carro.
Spelat yatzy
(något som vi totalt fastnat i under våra myskvällar, beroendeframkallande!),
käkat bullens pilsnerkörv och småtittat lite på tv.
 
Skönt att ta en sån där umgänges kväll då och då mitt i veckan,
har hänt lite för sällan så här den sista tiden då jag lagt allt mitt krut på jobbletning och jobb.
 
För övrigt var JAG den stora mästaren på yatzy idag.
Joddeladiiliiii!
Tokken surprise!
...i vanliga fall brukar jag förlora nio av tio möjliga omgångar.
(det är faktiskt helt sant!) ^^
 
Nästan lika bra jag förlorar,
för jag är en mycket bättre förlorare än den där Carro'n är.
Jag är van så mig gör det inget! :)
 
Skit samma,
jag spar turgumman i mig tills det väl gäller!
 
med en New York-resa,
5000 kronor i presentkort på Indiska,
1000 kronor på en femmanlott,
och 500 kr på en tianlott i vinstbagaget vågar jag nog inte säga annat. ;)
 


Inga kommentarer: