torsdag 22 november 2012

Som en kulspruta mot mitt nystädade golv

Juniorkatten kom precis in,
kall och blöt,
...och med fötter skitigare än skitigast!
 
Låter som en kulspruta av grus på golvet när han går.
Det som är (rättare sagt var) nystädat å allt! ^^
Tji fick jag!
 
Vart är snön när man behvöver den? ;)
 
 
Förövrigt har jag än inte berättat för er att mitt andra hjärta har flyttat,
kanske dags att göra det nu på en gång innan ni börjar fundera på varför jag bara nämner Junior i mina inlägg?
 
Men jo, det är sant...
Hugobusen bor inte här hos oss längre,
och saknaden är STOR!
Vill inte gå in på detaljer om vad som hände,
men kan nämna så mycket som att jag aldrig kommer tycka det är okej att "mata in" andras katter. "/
 
Hur som haver, kommer han alltid ligga mig varmt om hjärtat!
All kärlek!
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att han har det bra där han bor nu, och att de som har hand om honom älskar o bryr sej om honom lika mycke som du gjort!