tisdag 20 november 2012

Lur-bytet

Förrförra veckan gav min gamla kära trotjänare upp helt och hållet efter tre och ett halvt år i min ägo.
 
Skönt, på ett vis... den har krånglat fasligt mycket på sistone (nåja, ungefär det senaste året eller så^^),
men inte riktigt så mycket att jag känt att den vart värd att byta ut.
 
Tråkigt att behöva lägga en massa dyrbara pengar på en ny,
då jag inte vet hur det ser ut med inkomst framöver.
 Sen är jag inte direkt någon varken trendföljare eller pryltok direkt.
Jag nöjer mig med det jag har, så länge det fungilerar som det ska, om ens bara någolunda. ;)
 
Men men som sagt...
När jag inte längre kunde ringa, lägga på, läsa sms...
eller skicka några själv heller för den delen, ^^
Då fick det ändå vara nog med den här snålräven!
 
Några dagar senare damp en Samsung Galaxy S2 upp i mitt liv.
Vamt välkommet!
 
Och snacka om uppbytning från den förra!
 
Så nu håller jag alltså på att lära mig sådantdärnt mordernt, ni vet?
sånt där som majoriteten av er säkert lärde er för långa sen,
såna där finesser som min gamla trotjänare från stenåldern inte bar på! ;)
 
Här touch'as och feejsbokkas det för fulla muggar,
spelas wordfeud, frågespel å andra nymodigheter.
Nördar på som aldrig förr!
 

 
 
Bättre sent än aldri!, sa Naannii'n

1 kommentar: