söndag 25 november 2012

Bingokväll med Juniorn

Hemkommen och på plats i soffhörnet.
Hade tänkt träna en sväng, men näpp,
den tanken försvann illa kvickt när jag såg gosefilten ligga och vänta på mig.
Och så Juniorn förstås!
Mattes gosefis!
 
Istället laddar jag upp för ännu en Söndag med bingolotto-spel.
Den tredje på raken!
Blir lika irriterad varenda gång jag spelar och inte vinner ett skit...
och lik förbannat lyckas jag sitta här med en ny lott varja vecka.
Idioti!
Men jaja, lika bra att passa på att spela nu...
Bingolotto kanske har gått i konkurs när jag blir pensionär,
man vet ju aldrig. ;)
 
I övrigt är jag nöjd med helgen.
Var skönt att komma iväg en sväng,
träffa alla och göra lite nytta.
 
Och nu har graderna äntligen krupit sig neråt på rätt sida strecket för årstiden!
Har tillochmed dimpt ner lite lätt snö under dagen...
 
Mera mera! =D
 
 


Inga kommentarer: