söndag 29 augusti 2010

Fighter

Slut på helgen.
Ingen feber, bara lite snörvel och hackelihost kvar.
Hade en riktigt trevlig kväll igår.
Med flickorna.
Sång och dans.
På vårt vis. :)

Haft en trevlig dag idag med,
med lite bakisdöd, mys, långväga besök av nya vänner och filmkväll med Malan.
Awesome!

Det är sådana här Söndagar jag kan sitta alldeles ensam så här på kvällskvisten,
och må så förbannat jävla bra bara över att vara jag!
Vara så nöjd man bara kan vara över de härliga människor som finns runt omkring en!
Det är en skön känsla!

Känner mig så lyckligt lottad,
och önskar jag visste att alla kände precis så här...
men vet att så inte är fallet.
Därför vill jag bara säga till en viss person att jag finns här för henne.
Dag som natt.
Vilken jäkla tid på dygnet som helst.
Och jag vet att allt kommer lösa sig till slut,
på något sätt,
för jag har själv varit där...

Släpp aldrig taget om hoppet.
Kämpa!

Over 'n out


Inga kommentarer: