söndag 22 augusti 2010

update ordbajs

40 minuters gång med de nya stavarna
Invigning. Uppvärmning. Testrunda.
Gick förjävla bra!
Tack syster!

Fick sällis också, av både Djin och Rob.
Skönt med sällis.
Kul också.

Myskväll med sallad och vitlöksbaguette.
"Unnade" mig en chokladbit och ett glas saft till efterrätt.
Filmtittande resten av kvällen.
Sen sussa sussa sussa.

Njuter av bara tanken på att slippa behöva vakna till nån jävla mistlur till klocka.
Efter 50 timmar på Coop denna vecka tycker jag faktiskt jag är värd det, minst sagt.
Att slippa ställa klocka överhuvudtaget!
Jag ska ta en sovmorgon,
så länge jag bara kan sova!

Dåligt med inlägg nu för tiden.
Tråkiga är de också.
Det hinns inte riktigt med.
Tiden är för knapp...
men jag hoppas på bättre tider,
hoppas på inspiration och motivation att hålla igång mer här...
och få allt uppdaterat.

Sussa gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Duktigaste du!!! Snyggt med lila stavar;)