torsdag 19 augusti 2010

Kol coolare godast

Mätt i magen av kolbullarna.
Mums mums.
Vet inte ens när sist jag åt det,
Kolbullar är inget som vanligtvis dimper ner på tallriken här hemma direkt.
Det är mer något som intas någon enstaka gång då och då, ibland inte ens en gång om året, när man är ute på något jippo här ute i skogarna.
Idag skulle vi äta fläskpannkaka...
ända till Robert ändrade planen och gjorde just kolbullar med lingonsylt istället.
Inte blev jag ledsen för det...tvärt om!
Det är förjävla gott! och enkelt! :)

Ändrade planer på jobbet igen, och de 44,5 jobbtimmarna denna vecka blev till 49,5 istället. Går kvällen på Lördag också, så får jag vara hel-ledig nästa Lördag.
Kommer dock få lov att komma sent till mamsens och systerysters 80-års kalaset som vankas, men jag ska skynda mig som tusan! Ett sådant partaj vill man inte missa allt för mycket av, skulle tro det blir väldans skoj!
Inte direkt varje år ens mamma fyller 50, och äldsta syster 30! ^^

Mysa lite nu, sen sussa igen så man vaknar i tid.
Tack för kommentarerna jag fått på de senaste två inläggen.
De värmer, peppar och ökar motivationen som tusan, så tusen tack! :)


Satsar på joggingtur i slitna dojjor imorn igen.
Klockan på 05.30!
Ohooooy!

Morgonträning is the shit!
(När man lyckas ta sig upp dvs.)
:D

Inga kommentarer: