onsdag 25 april 2012

Snart dags för avgång

Imorgon styr vi kosan mot Sälen och "Ski & Rock"!

Därför har jag städat lägenheten idag,
så den är fin och iordning när jag kommer hem
(om nu inte katterna lever rövare när jag är borta det vill säga ^^).
Alltid mycket skönare att komma hem om man slipper bryta ihop så fort man kliver innanför dörren.
Eller hur?

Packat var det också tänkt jag skulle ha gjort,
men nej, jag hade tydligen ingen lust till det just idag.
Och nu orkar jag inte,
för både huvudvärken och mensvärken har visst kommit för att vinka mig adjö.
Uuuunderbart skönt! ^^

Det får bli tidig morgon imorgon för att hinna plocka och packa istället.

Sen runt lunchtid drar vi, Caroline och jag.
Lite stopp efter vägen för att köpa mat och alkoholhaltiga drycker,
sen vidare upp till vår bokade stuga vid högfjället!
Och på Fredag kommer Maria upp och joinar.

Kommer bli en helhärlig helg!
Det slår jag mig i backen på!
=)


Inga kommentarer: