tisdag 24 april 2012

Music in my house

Har precis fått hem dessa datahögtalare.
Och jag lär säga att jag tycker de spelar helt okej för det priset jag gav för dem!

Kollade på Elgiganten i Borlänge i Fredags och hittade dessa för 599:-,
kunde dock inte bestämma mig för att köpa dem då, utan väntade tills i Söndags och åkte då från Hedemora till Elgiganten i Avesta för att slå till.
Ack där tog jag mig i röven riktigt ordentligt,
för där fanns de varken i vitt, utan bara i svart,
...och var dessutom 100 kronor dyrare!
=O

Fick ner priset till 599 kronor där också...

Men hej å hå,
man ska tydligen beställa grejs på internet nu för tiden,
för där kostade de bara 429 kronor!
Och dessutom fraktfritt...
Från samma kedja!

Smart tjej sparade 170 kronor,
och fick dessutom de vita som hon ville ha!
Bara genom att vänta på dem i två dagar...

Nu är jag nästan redo att roadtrippa upp till Sälen på Ski & Rock!
=)

Inga kommentarer: