tisdag 3 april 2012

fullspäckad snörböbbelidött

Sitter nerrövad i soffan, snörböbbelidöttig och allmänt hängig,
och försöker heja fram älskade Färjestad till vinst!

Nervarvningen är i full gång efter jobbet,
Försöker ladda för den fullspäckade dag som komma skall,
i morgon.

Kvart i 8 börjar jag dagen med några timmars upplärning (uppfriskning av minnet kanske man ska säga) på bibblan under tiden några skolklasser kommer och sätter mig på prov,
13.30 ska jag ha räjsat in till stan och ha möte med en jobbcoach,
innan jag 16.00 ska vara hemma igen och börja på Coopra för ett pass till 19.45.

Full rulle!

Och riktigt kul...
om det inte vore för denna förbaskade förkylning som tagit min mesta energi de senaste två dagarna.

Men det är bara att gasa på,
på Fredag, när den lediga dagen kommer,
då får jag nanna kudde och snörvla bäst jag vill!

Nô gôtt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dej!