torsdag 26 april 2012

Packning

Varför lyckas man alltid få med halva garderoben när man ska packa för att åka någonstans?

Jag bestämde mig för att ta min stora påse nu istället för väskan eftersom påsen är större...
och hur tror ni det slutade?
Ja precis...
Nu står BÅDE påsen och väskan fullproppade i hallen och redo för en helg i Sälen!


Jag hatar att stå så här en eller två dagar i förväg och försöka välja ut vad jag vill använda för kläder.
Det går inte!
För bestämmer jag mig för nånting nu,
så är jag inte alls nöjd med det när jag väl ska klä på mig sen.
Det där med kläder är knepiga grejer...
för mig beror det helt på vad jag är på för humör och hur jag känner mig.


Därför slutar det alltid så här...
med en eller två fullproppade väskor.
Och så har jag bara använt en liten bråkdel av alltihop ändå sen när jag kommer hem. ^^

Men men,
så länge man inte planerar behöva gå långa sträckor med grejset så är det väl OK.

Nu är jag i alla fall snart färdigpackad och redo för avgång.

Och jag känner mig förväntansfull över vad helgen har att ge,
trots att jag lyckades vakna med halsont dagen till ära.
(kanske var huvudvärken igår början till en förkylning?^^)


Tjohooo!

Inga kommentarer: