söndag 22 april 2012

She's alive!!!

Jo då,
jag lever även denna gång!

Dåligt med uppdateringar blir det...
Har helt enkelt fullt upp med annat,
Och kanske inte så mycket intressant att skriva om...?

eller jooo, föressten,
nu ljuger jag.

...Det händer MYCKET i mitt liv just nu.
Kanske tillochmed så mycket att jag inte ens vet vart jag ska börja förklara?
Kanske är jag inte så ointressant som jag tror att jag är.
Får skriva ett monsterinlägg om vad som hänt,
och kommer att hända i mitt liv här framöver.

Dä kömmer!

Annars blir det något inlägg här och där,
när jag har tid och känner för det.
---------

Den här helgen kan jag föressten berätta lite snabbt om nu,
för den har vart riktigt riktigt skoj!


Tog ut en semesterdag i Fredags,
var in till stan för ett möte, innan jag fortsatte till Borlänge för att köpa lite småpryttlar till face't (smink alltså^^)...
Där mötte jag upp med Rob, åt världens godaste buffé bestående av thaimat och sushi!
(varför finns det inte fler ställen med sushibufféer här i närheten??)

Sen åkte vi till Rob's far i Hedemora och slängde av väskorna,
innan vi fortsatte till Näs för påhälsning hos Rob's mormor och morfar.
(Så söta gamlingar så det finns inte!)

Tillbaka i Hedemora blev det en lugn kväll framför tv:n...
Så va Fredan slut!

Lördag morgon mötte vi upp ett helt gäng glada människor,
och åkte till Stockholm och tittade på "Robert Gustafssons 25års jubileumsrevy" på Cirkus!
Trevlig revy, med kanske en gnutta lite för mycket musik i för min smak...
men annars var han lika rolig som vanligt den där karln!

Middagen för dagen,
den åts efter föreställningen i restaurangen 28 våningar upp i Kaknästornet!
Dyyyr mat, goood mat!
Med härlig utsikt över stockholm utanför fönstret.
Mums!

Efter lite sightseeing från bilen,
styrde vi kosan hem mot Hedemora igen, för att ta kvällen.

Och så kom det en Söndag.
En lugn och skön Söndag...
med lite roadtrip, lite biltvättning, lite matlagning...
innan jag lämnade Rob och far hans,
och åkte hem till mina tissetattar.

Home sweet home,
men den här gången hade jag faktiskt kunnat tänka mig vara kvar ett tag till.

Det är tur jag har mina busar här hemma!







Inga kommentarer: