torsdag 3 mars 2011

Det där med årsdag

Har suttit och funderat ett tag nu.
Kikat igenom den gamla kalendern och läst minnen i blogginlägg.
Tiden går så snabbt!
Det börjar snart närma sig ungefär ett år sedan jag och Rob började dejta "på riktigt".
Eller dejta och dejta, blev tillsammans rättare sagt.
Vi var gamla vänner som kände varandra sedan länge, vi fann varandra på nytt, och helt plötsligt började känslorna spira...
Efter att jag haft en, minst sagt, jävligt sugig början på året 2010, började saker och ting ordna upp sig när vi båda till sist vågade släppa taget om löftet till varandra om att inte få "känslor".

Och jag tror ärligt talat inte att någon av oss trodde att det skulle hålla så länge, att det var något som skulle rinna ut i sanden, att det inte var så seriöst.
Men nu har det snart gått ett år, vi bor tillsammans och det är vi två!
Shit pommesfrittes!

Men nu till problemet, NÄR blev vi egentligen tillsammans?
Så där tillsammans att vi faktiskt såg oss som ett par?
När har det gått prick ett år, 365 dagar, sedan vi bestämde oss att satsa?
Har tänkt att "what a hell" förut, att det egentligen inte spelat någon roll.
men nu, när det börjar närma sig, börjar det faktiskt kännas lite tråkigt.
Vi har diskuterat det här lite grand på sista tiden,
och kommit fram till att vi faktiskt vill ha ett datum, en dag att minnas, att fira...

Frågan är bara vilket. ^^
Vi vet att det var den 6:e Mars förra året som jag verkligen för första gången fattade att Rob hade känslor för mig, men det var nästan en månad efter det,
som jag förstod hur starka mina känslor var för honom.
Lär nog ta mig ett snack med den där karln när han kommer hem ikväll,
diskutera lite.

Årsdag in progress...^^

Inga kommentarer: