måndag 7 mars 2011

Att komplettera varandra

Tjolahöpp å så blidde det dammfritt på de flesta ytor i det här enkla lilla (oerhört lilla) slottet.
Då var det bara dammsugningen kvar, men den bryr jag mig inte om ^^
Här delas det på sysslorna ska ni veta,
precis som det ska vara i dagens samhälle, höh?
Och det bor allt en liten permanentad städtant med dammvippa och förkläde i karln jag har också.
Perfektionist tror jag det kallas ^^

Vi stöder upp kompletterar varandra rätt bra lär jag säga.
Han är perfektionist, jag ett enda stort kaos.
Han har koll på grejorna, jag tappar bort dem.
Han är noga, jag hafsar mest.
Han kommer ihåg, jag glömmer.

Ibland undrar jag hur han ens orkar vara tillsammans med en sån slarvmaja som mig...
fast det förståss...
han sover mycket också, kanske är det som gör det ^^
Perfect match?

Inga kommentarer: