onsdag 9 mars 2011

Naannii vs. ångesten 1-0!

Hemma i soffhörnet igen efter en trevlig tur utanför 50-skyltarna.
Nöjd är jag.
Så förbaskat NÖJD!
Hörde ni?
Jag är gôôr Nöööööööööjd!
Och några guldpengar fattigare förståss,
men det är väl ändå en värdslig sak? ^^

Men varför så glad Naannii?
Jo ni, det ska jag allt berätta för era små ögon!

Nu har jag ääääntligen hitttat,
OCH införskaffat present till karln min, senni!
Scooooooooore!
Flera braiga presenter iofs,
men en speciell som jag faktiskt tror (och hoppas) kommer bli riktigt uppskattad!

Det nya problemet är nu hur tusan jag ska kunna bärga mig ända till födelsedagen!
vill ge den nuuuuuuuuu,
men det är ju för sjuttsingen en hel vecka tills dess!
Huwaligen va långt det lät!

Och med Robs påtryckningar och nyfikenhet kommer det här bli förbannat svårt.
Men jag ska kämpa.
vara riktigt riktigt jävligt bra hemlig!

Tjoooooohooooooooooo!

Inga kommentarer: