torsdag 3 mars 2011

Om en månad...

Prick(!)
Så firar vi ett år tillsammans!
Tredje April får det bli!
Årsdagen alltså...
Nu har vi spånat fram och tillbaka och diskuterat förra årets alla "framochtillbaka" hur många gånger som helst...
Och på något vis kommit överens om att det var den 3:e April 2010 som vi båda visste att vi hade riktiga känslor för varandra.

Dagen då jag insåg att jag inte tänkte låta den där underbara karln försvinna, utan bestämde mig för att satsa. Det fick bära eller brista, helt enkelt!

Dagen då jag sa förlåt för mitt velande,
att jag var säker nu.
Det var dagen jag sa de tre orden till honom för första gången.
De tre magiska orden!
Dagen då vi blev på riktigt,
Kanske inte just ett Förhållande på en gång,
men kärleken och känslorna.
Och inte utåt, men för oss!

Det var början på det vi har nu...
Och Tacka vet jag 3:e April 2010!

Fortfarande störtkär i min gubbe!
Helt förlorad!

Inga kommentarer: