söndag 6 mars 2011

Tusenfoting tar Söndags-powernap

Och så blev det Söndag kväll,
Myskväll a la Kvist-Karlsson-Hugonisse castle...
Åhhh så myspys för en liten Naanni att äntligen få tid att kramas och umgås med sina bästa två!
Ellleeeeeeer?
Zzzzzzzzzzz!

Nog för att jag vet att jag direkt inte är så himlans intressant att umgås med...

men det här tar väl ändå priset!?^^
Har jag släppt av en brakare i den store gudens blåa skåp?
Brutit något av de tio budorden?
Eller vad har jag egentligen gjort för att förtjäna detta? ^^

Hämnd?
Ja självklart!
Det räcker nog att sjusovar-Rob får se sin tusenfoting till mustasch på bilden,
och blir medveten om att hela världen (nåja, åtminstone ni som läser) kan se den! ^^
Höhö, får jag tillåta mig själv utbrista ett tyst:
Katschiiiing (?)

Bad sambo blir hämndlysten!

KÄRLEK till sjusovarna!

Inga kommentarer: