lördag 5 mars 2011

Wroom wroom

Och här får ni
Bilder från dagens skoteråkningUnderbara natur
Nice brud i skotermundering (Egentligen är det bara jag ^^)
Jävligt nice karl i skoterutstyrsel.
MIN Karl!
Tobbe och Rob redo för 12 mil på skoter-ryggen
Rast
Min kämpe för dagen.
Förjävla bra skoter det där, förjävla härlig ägare som lät mig låna den!
Tusen tack!

Skoterföljet framme vid Rallysträckan
På fisens môs ^^
Tjålpaus
Två gnuttor lugn och frid
Och som vanligt...
EN gnutta haveri.
Tur Rob hade plats för Tobbe bakpå,
så han slapp gå.
Höhö ^^

Summasumarium om skoterturen:
Förbannat jävla kul!
Jag hängde med grabbarna så jävla mycket bättre än jag trodde jag skulle göra.
Kom aldrig efter och höll i stort sett samma tempo som dom trots att jag inte alls kört så mycket skoter ännu i mina dagar.
Girlpower, hell yeah!

Hade dock lite svårt för de sönderkörda delarna av lederna, de som såg ut som puckelpistar och man hoppade som en guttaperkeboll över.
Där fick jag lätta på gasen en gnuttelignutt och hålla upp vänsterfoten så att inte gipset eller foten skulle ta skada.
Hellskotta vad glad jag varit idag att det var just benet jag "lyckades" klanta till det med,
och inte en arm! ^^

Imorgon vankas det träningsvärk i rygg, mage, skulderblad, rövskinkor och armar,
men det var det värt!
SOM FAN!

Inga kommentarer: