måndag 6 februari 2012

softstartar den nya veckan

Började den nya veckan med ett kortpass på jobbet...
8-11,
helt perfekt start!
Eller vad säger ni? =)

Nu tänker jag moffa ner mig i soffan och göra absolut ingenting i ett par timmar,
innan det är dags att ta tag i dagens andra jobbpass.

Höhöh....vet ni vad det är sen?
Jo senni...
LEDIGT i två dagar!

Jajjeeemeeen!

För en gångs skull,
känns denna vecka med FYRA hela lediga dagar, faktiskt riktigt skön!

Det var ett tag sen nu jag var ledig så pass under en vecka...

Och så vankas det årets höjdpunkt Svenska Rallyt till helgen,

Kan det bli bättre??? :D



1 kommentar:

Musan sa...

va ska du då hitta på när du har så mycket ledigt? Eller blir det bara ledigt under Rallydagarna? Önskar jag också kunde vara ledig då så att jag kunde vara hemma i helgen. Nu är jag ledig hela vecka ist för just helgen.