måndag 13 februari 2012

Busig tjej

Kort dag på firman.
Slutade 12 och kände för att göra något bus...

Men ni vet...
jag och riktiga bus, såna där nästintill elaka, vi går inte riktigt ihop.
Det var nog någon gång efter "tejp över vattenkransmunstycket-" och "tejp över osthyveln"-busen tror jag...
som jag råkade få något som kallas ett samvete på posten! ^^

(Jo då.. Tro'et eller ej,
men den här busiga tjejen har inte alltid vart så lugn med busen som nu för tiden.
En gång i tiden var jag en riktig vilding!)

Därför var jag tvungen å hitta på något sånt där snällt bus idag,
som ändå kunde frambringa den där busiga känslan i kroppen...

Å tjoffitjoff så blev Carros lägenhet nystädad, fin och pimpad med Tulipaner och ett alla-stjärtars-dag-i-förskott-brev under tiden hon var på jobbet!

Snaaajdigt bus, huh? =D

Jag var i alla fall helnöjd när jag tog bilen och åkte därifrån (det jag egentligen skulle dit att göra...hämta bilen alltså).

Hur i all världens väg jag sen orkade städa min egen lägenhet, tvätta och slänga ihop en tacopaj innan Carro slutade vid fyra, har jag ingen aning om...
men ja gjorde det med!
Innan det blev avslappning, fika och spelet "Vem vill bli miljonär" hemma hos Maria och Mange i grannkåken.

Helfestligt! =)

Det bästa buset är när alla inblandade blir glada av det!
Så är'e!
På Carros nystädade köksbord

1 kommentar:

Anonym sa...

Fiiiiiint bus;)