söndag 22 juli 2012

På dansgolvet

Har varit en sån där twist och lurviga svängar-helg denna helg!

För första gången i mitt liv har jag varit på Dansbandsveckan i Malung,
både Fredag och Lördag dessutom!
Lika roligt som alltid att dra sig en twist eller två och svänga sina lurviga!

Jag verkligen älskar att dansa!!!
Den där glädjen man känner när man låter sig ryckas med i musiken är näst intill oslagbar.
Som medicin för själen!

Och att jag fick göra detta med mina goaste tjejer går inte heller av för hackor!
Vilka bruders de är de där damerna!

Skratt.
Ja jag säger då det!

På grund av en gnutta slitenhet har det inte blivit så mycket gjort idag,
klippa gräset och dammsuga fick bli insatsen här hemma för dagen.
Annars har jag hjälpt Carro flytta lite mer grejer till huset,
myst med sötungarna,
och blivit bjuden på Söndagsmiddag hos Carolines päron.

Mysdag helt enkelt!

Precis som det ska vara!

.LYCKA.



Inga kommentarer: