lördag 3 september 2011

På fel ställe, men ändå rätt

Myser ner mig i "en annan säng än vanligt" efter en trevlig kväll.
Bilåkning, crusing-tittande (Oooo vilka bilar!), handling, pizzaflötande och filmmys hann vi med innan John Blund kom och strödde sömnpulvret i våra ögon...
Helt klart godkänt!

Brukar i vanliga fall ha rätt svårt att somna när jag inte är hemma,
när sängen inte känns som "vanligt", täcket är ett annat och alla nya ovanliga ljud måste lokaliseras...
men inatt lovar jag er att jag somnar knall fall så fort jag vilar huvudet på kudden!
Det är som det ska vara när man är på gnutta minisemester under helgen. =)

Med Junior på magen och en redan (som vanligt^^) sussande Rob bredvid tar vi nu kvällen.

Imorn vankas ännu en dag i Naanniin's liv.
Nya äventyr.
Oh yes!

Good night, good night!

Inga kommentarer: