onsdag 7 september 2011

Här går det vilt till

Stänger ner här och laddar för en ledig dag ute på vift imorgon.
Sovas ska det göras om en liten stund,
jag måste bara sitta vaken och skratta lite till över katterna som ÄNTLIGEN verkar leka tillsammans!

Kurragömma leks visst inne i skrubben där en av kattlådorna står,
Det yr kattsand mest överallt...
Men ja,
jag är bara lycklig jag^!

Må det ryka vad det vill ta mig tusan, de leker ju!!!
Blomvasar, lampor, porslin, tapet!
(okej, lite väl att ta i kanske...bespara mig gärna omtapetseringen, tack, men annars är det lugnt!)

Bara di leker di små liven!


Full rulle vid läggdags! =)
Som sagt..äntligen!

Hahahaha, ja herrejedanes då!


Jag vill också vara me'!

1 kommentar:

Anonym sa...

Leker dom nu!!!? Då var inte din stora katt så väldigt långsint;) En kompis gammelkatt kom inte hem på ett halvår när dom skaffade en kattunge. Sen kom han bara hem en dag som om inget hänt, men han nedvärderar sej ALDRIG att leka med den andra. Och det är han som bestämmer över den yngre, han får alltid äta sist.