onsdag 7 september 2011

Miljonärer var det ja...

Herrejisses vilka miljonärer som snider runt på kanal 5 i skrivande stund!
Inte dåligt, inte dåligt!

Och vilka kontraster på liv sen!
Flotte eller lyxbåt?
Vevgramofon eller övervakningskit...

Kan inte låta bli att undra vad jag själv skulle hitta på om jag blev en krösussork?

Låta bygga upp en karusellpark på baksidan kanske?
Skaffa en privatägd ryggkliare?
Köpa en snidigare bil?
Glassa runt med solbrillor och sillisar?
Shoppa loss på byns fyra (ja, eller kan man kanske hittar fem om man letar riktigt noga?) butiker?

Jaaa...
Eller varför inte helt enkelt bjuda grannarna på en ny riktigt gjord dränering?
(mötte nämligen en svärande granne i källaren tidigare ikväll, det rinner tydligen in vatten,redan. ^^
Good shit pajasar!)


Näää, skämt och sido...
Det skulle nog allt finnas ett par hål att stoppa de pengarna i.^^

(Om jag blev miljonär på riktigt,
och inte bara så här ironiskt...
Så vet jag exakt vad jag skulle göra!
Men det får förbli en hemlis tills det händer.
Haha, fick plötsligt en känsla av att den där hemlisen nog följer med mig i graven! :P

Men jaja...dränering här skulle jag då dock fortfarande bjuda på!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst vill man bli miljonär!!! Jag har alltid sagt att jag vill vinna mycke pengar så jag kan ge bort till andra, men jag undrar om det skulle bli så i verkligheten.......ja det låter ju bra i alla fall "hjälpa andra..". Det är ju jag som skulle behöva hjälp för f..