tisdag 27 september 2011

Höstdag

Det vankas underbar höstdag på utsidan Naanniicastle.
Det är väl ändå såna här dagar som hösten är som finast?
Helt otroligt vilka färger!

Idag hade jag gett halvens allting för att vara ledig,
kunna slappa runt i skogen och leta lite svamp (inte nödvändigtvis hitta),
ta en långpromenix och bara njuta...
men nope, sån tur hade jag inte idag, heller (^^)
Här vankas det jobb ända fram emot småtimmarna (nåjaa, till halv sju i alla fall).

Så, för min del, förutom att jag alltid ändå är lite piggare när solen får för sig att kika fram,
så hade det lika gärna fått regna idag också...
och imorgon också för den delen.
Men på Torsdag, då är jag ledig...
då kan det få vara fint! ;)

Åsch då,
jag är väl inte känd för att vara någon bitterfitta
(hoppas jag? höhö...you never know),
så jag får väl helt enkelt ta och säga,
att alla ni i Tisdagens ledighetskomitteé,
grattis till det fina vädret!
Ta väl hand om det! =)

2 kommentarer:

Musan sa...

Jag är ledighetskommitté idag :D Äntligen efter en himlans massa jobb. cykeltur och 1,5 timmes promenad i solen va fin fint idag. Puss

Anonym sa...

På torsdag blir det bästa vädret...hoppas jag;)