tisdag 5 april 2011

Min morgon

07.15: Första alarmet måste ha ringt, jag hörde den inte men stängde visst av ändå (som vanligt)
07.20: andra alarmet måste ha ringt, jag stängde av den, men vaknade inte
07.25: Tredje "pliingpliiing" ringde, stängde av, men vaknade inte
07.30: fjärde alarmet ringde, jag vaknade lite smått och stängde av, men trodde att det var första som ringde så jag snoozade lite grand
07.40: Jag gick tydligen inte upp den här gången det tjöt heller (ja, det var det femte alarmet)
07.58: En Naannii vaknar och går upp
08.00: Somnar nästan på toasitsen när morgondrillen ska slås
08.03: Ett ton iskallt vatten sköljs över ansiktet, nästan så jag håller på att drunkna av mig själv ^^
8.10: kläderna är på och sminket nästan klart
08.15: Håret sätts upp och sprejas
08.20: Sätter mig en snabbis vid datorn
08.29: Nu åker jag till jobbet!
.
Hur ser era mornar ut? ^^

1 kommentar:

Marika sa...

har också minst 5 snooze innan ja går upp(första ca kl 06:00, beroende på var jag jobbar), går upp, går på toa, klär på mig, borstar igenom håret lite lätt och sätter upp det, plockar iordning matväskan och drar mot jobbet! Brukar ta 10-15 min =D

Hehe, du sa att man skulle skriva ^^