måndag 18 april 2011

KAOS

Trött och krasslig Naannii vid tangentbordet idag.
Sliten, ovårdad och halvt slut som människa.
Jag vet inte vart sminket är, hittar inte tandborsten och orkar inte klättra över all bråte för att hitta hårborsten heller.
Sov första natten här i nya lägenheten i natt.
Gick bra, men jag hade nog kunnat sova vart som helst med den febern. ^^
Lite konstigt känns det allt, att helt plötsligt inte bo där man bor längre...
men man vänjer sig nog snabbt.
Blir nog bra när det blir klart åtminstone,
när man kan blunda där man står och gå en halv centimeter utan att snubbla över nån kartong/påse/väska/osv...

Hugobuse tyckte det var stort och läskigt att komma hit igår kväll, men efter en stund instängd med oss i sovrummet kunde han lugnt lugna ner sig efter att ha luktat på allt, och lägga sig i sängen och sussa ända tills jag klev upp vid 10-tiden imorse.

Tänkte jag skulle lägga upp en bild eller två på det här kaoset,
men jag har inte den blekaste aning om vart tusan sladden till telefonen är, så det får va!
Voine voine!

Inga kommentarer: