onsdag 27 april 2011

Fääärdiiig

Här med förklarar jag oss officiellt utflyttade från den gamla lägenheten!
Och ni skulle bara veta hur jävla gött det känns i maggropen!
(att källaren med allt skit och alla träningsmaskiner och sådant fortfarande väntar på att flyttas ut är väl en annan femma? ^^)
Lägenheten är då urstädad och prima ballerina klockrent ren,
och skulle den inte vara det så mycket som mostra, mamma och jag skurat och donat så kan den personen som motsäger ta sig i röva och göra det bättre själv, tycker jag!
Så det så!

Fingertopparna ser ut som små gamla stekta korvar som legat en dag eller två för länge,
väääääldigt vackert!
Och jag har då aldrig förut i mitt liv legat halvnaken på golvet med bara linne och stringtrosor på ett genomvått badrumsgolv och skurat brunnslocket med diskborste!!! :O
med arslet rakt upp i vädret dessutom!
Som tur var hade moster just tappat sin telefon rakt ner i en diskbalja då det hände,
för det började ropas "Facebook facebook..." i dörrgluggen när jag låg där och koncentrerade mig på donandet.
Tro mig, jag hade blivit utskrattad för livet om en sådan bild ploppat upp på intranätet!

Men nu är det klarrt!
tjoffitjoff,
som en sten lättat från bröstkorgen!

Inga kommentarer: