fredag 18 december 2009

Fredagsmorgonrapport

- 16.
Ännu mer burrrr!
Det blev en snabb morgonpromenad.
Kort.

Full rulle kommer det bli på jobbet.
Som alltid på Fredagar.
Skönt att jag slutar redan klockan 15.

Så ska jag leka med Pis sen. Ut i skogen. I kylan. I snön.
Det gäller att lagra kläder på kroppen.
Ikväll är jag bjuden på "födelsedags-förfest".
Innan hyttan och trubadur.
Kanske agerar chaufför åt de andra festprissarna.
Vi får se vad som händer till kvällen.
Ska ju jobba imorn så...

Och träningen då?
Den lär jag också försöka hinna med på nå vis.
Crosstrainern?

Jag är så taggad på att bli kvitt något kilo till den här veckan!
Kämpar å kämpar. JAG VILL!
Men hur det än är så kan jag inte riktigt se mig själv gå ner något mer nästa vecka.
Det är ju jul för tusan!
Det kommer bli en hård nöt att knäcka, minst sagt. ^^

Inga kommentarer: