torsdag 8 juli 2010

Rallycross EM i Bilder

Full rulle och jag hinner knappt andas mellan varven.
Det är jobb, äta, sova som gäller denna vecka.
Hostan håller i sig och verkar inte vilja släppa riktigt än,
därför håller träningen sig på avstånd också.
Njuter dock för fullt under promenaderna med vovven.
I like!

Här kommer i alla fall några av bilderna från helgen som var.
Den bästa helgen på mycket länge!

Rallycross EM i Höljes 2010:

Numero 2 av buspöjkera/ Grannongen en trappa upp/ vännen/ Kusinbarnet och jag
Kärt barn har många namn? ;)

Pusskalas på flera håll

snyggve

Badpöjker på hög nivå

Editen

bilera

crossen

Gustaf under en av alla hans dagliga tupplurar

Jonas gör en han med

Helgens snyggaste, roligaste och dessvärre farligaste vattenruschbana!

Min!

Buspöjkera, helt enkelt

Vårt camp

Bruttan med spring i benen

Livsnjutaren

Tupplur på gorbatjoff, vår fina lilla krokodil

Vem somnade i vår husvagn??? ^^

Vattenrutschkane EM i Höljes 2010

Oj va de går!

Vi hittade en trevlig man på stranden...eller njaaa...han visade sig vara trevlig när han vaknade upp efter sisådär en och en halv timme liggande sådär i solen! :)

Livet leker...

Och kärleken lever!
-----

Tackar dessa tre för en underbar helg:

Rob Rob Rob

Maria maruska

Och självklart Andreas!

-----

Banan

När man lever farligt och inte har tillgång till någon hjälm får man helt enkelt "bygga" en egen!
Rå flintastek kanske fungerar?
Vad vet jag...
^^

Islådan blev ölens bäste vän

och stenarna vid vattnet min.

Jocke och Gustaf svänger sina lurviga till starboys

Bilen var vit när vi åkte hemifrån. ^^

Nått lär man ju hitta på när kreativiteten slår till, eller hur? ;)

Glassigt

Tupplur nr 3245 i ordningen.
Jag höll mig dock vaken dagarna i ända!

Sweetie!

Vattenskoter-lagning och uppblåsning

Och tupplurarna blev bara roligare och roligare! xD

SKÅÅÅÅÅL!
Och tack alla för en förjävla trevlig helg.
Absolut något att tänka tillbaka på så här mitt i vardan!
:D

Längtar redan till nästa gång....

Inga kommentarer: