torsdag 17 september 2009

sömnig groda

Simmat 1,3 kilometer, så nu somnar jag nog gott ikväll! :D
Å åkt vattenkana en gång, å bubblat bubbelpool!

Fixat och donat. Sätt upp klädkrokar i hallen och ställt om bord och stolar i köket. Lagat smal-korvstroganoff och ris. Plockat lite äpplen. Haft en sån där långtråkig ledig dag igen...Jag önskar än en gång jag hade ett heltidsjobb! "/
En ledig dag är bra, två på raken...no no!

Jag är säker på att vågen kommer visa plus imorn...Det var ju trots allt tre fetis-veckor sedan jag sist vägde och mätte. Ändå är jag lugn i själen. Beredd på smällen. Blickar mot framtiden! :)
Det kommer, det kommer...bara att fortsätta kämpis!

Tjohoooyyyy...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gumman
Nej du ska njuta av fritiden du har, förstår om du vill jobba mer men men man lever bara en gång. Och du är jätteduktig med vikten och att röra på dig.
kram kram kicki